10 Ocak 2010 Pazar

Giriş..

Daha önce nasıldım tam olarak hatırlayamıyorum.. Biraz bulanık bütün anılarım sadece sevmek istediğimi hatırlıyorum.. O zamanlar hala sevebilirken sevmek ve sevilmek istediğimi.. Meğer çok yanılmışım.. Gerçekten sevmek ve sevilmek bir değer taşımıyormuş bu dünyada.. Bu hayatta insanlar sadece sikmek ve sikilmek üzerine dünyalar kurmuş çünkü.. Ne zaman bir hata yapıp biraz eğilsen arkanda oluşan sıraya bakarakta anlayabilirsin bu söylediklerimi.. Herkes hata yapar ama ben hatanın en büyüğünü yapmışım, sevmişim bir de yetmez gibi sevilmek istemişim.. Evet haklısınız.. Bir zamanlar çok büyük hatalar yapmışım ama şimdilerde aranıza uyum sağladım gibi duruyor sanki değil mi? Değil.. Ben hala farklıyım hepinizden.. Neden mi, nedeni çok basit.. Ben en azından eskiden sevmeye, sevilmeye çabalamışım sizler ne dün ne de bugün bilmiyorsunuz o duygu nedir ve insana ne verir.. İşte bu yüzden siz hala birbirinizin arkasında çeşitli kombinasyonlarda sıra oluştururken sikmek ve sikilmek için en arkanızda ben duruyorum hepinizi düdüklemek için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder