27 Mayıs 2010 Perşembe

Artık gözlerim acıyor..
İçimin acıması yanında bişi değil belki ama acıyor..
Orada olduğunu biliyorum..
Hayatımı bu acılarla fark etmeye başladım..
Ayağım uyuştu..
Uyuşmasa bilmezdim bir ayağımın olduğunu..
Günün birinde kalbim acıdı..
O güne kadar kalbim olduğunu da bilmiyordum..
Sonra sevmiştim..
Gerçekten sevmiştim..
Hatta bu boktan hayatta bir tek seni sevebildim..
Sonra gitti kalbim..
Yerinde sadece acı kaldı..
Artık hayatımı acılarla yaşıyorum..
Bilmiyorum neden belki de sen acıttığın içindir en sevdiğim acının kalbimdeki acı olması..
Bilmiyorum..
Bilemiyorum..
Sadece ciğerlerim yerinde bunu biliyorum çünkü az önce sigaranın dibiyle yenisini yaktım..
Ha unutmadan..
Bişi daha var aslında..
Seni sevdim ve hep seveceğim..
Çünkü bir tek sen beni sevmiştin..
Sen benim sevdiğim, sevebildiğim tek kişisin..
Hadi öptüm..
Sende uyu artık..
İyi uykular, tatlı rüyalar canım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder