15 Temmuz 2010 Perşembe

Dilimdir Hapishanem..

Dilimdir hapishanem; kör ışığında aydınlandığım, mat soğuğunda üşüyüp kıldan battaniyemi çeneme kadar çekerek titrediğim ve özlemle sevgiyi, sevebilme sevilebilme özgürlüğünü anımsadığım..

Dilimdir hapishanem; kör gecenin kör saatinde aklım fikrim çıkmış gezmeye, ben onları beklerken çaresizce geride..

Dilimdir hapishanem; hem sözlü hemde yazılı prangalarla beni hayata bağlayan ve hayattan koparan, seni düşünürken ezildiğimi söyleyen, kendimle barışmamı ve kendimi sevmemi öğütleyen..

Dilimdir hapishanem; anlatamadığım, kimsenin bilmediği sırlarımı hep yüzüme haykıran..

Dilimdir hapishanem; bütün istemlerime ve arzularıma gem vuran; beni kırbaçlaya kırbaçlaya aşka getiren en tanıdık ve en zararlı işler karşısında..

Dilimdir hapishanem; elimden tuvalimi, fırçamı, flütümü ve dansımı alan..

Dilimdir hapishanem; bana yalnızlığın sadece yalnızlık değil aynı anda hem çok hemde hiç olmak olduğunu öğreten..

Dilimdir hapishanem; uykusuz gecelerimde bana ninni okuyup masallar anlatan ve her zaman başımı okşayıp hem sevildiğimi ve inanıldığımı hemde başaracağımı fısıldayan..

Dilimdir hapishanem; kurtulmayı bir an olsun düşünmeme sebep olmayan, özgürlüğü ve tutsaklığı aynı anda tattıran..

Dilimdir hapishanem; boğazımda düğümlenen hıçkırıklarla hıçkırık dolu şarkıları mırıldanan..

Dilimdir hapishanem; beni ben yapan, bensiz var olmayan, onsuz var olamadığım..

Dilimdir hapishanem; herkes gittiğinde yanımda olup bana sarılan, teselli ederken anlayan ve anlatan..

Dilimdir hapishanem; gün kavramsız geçen günlerimde beni hor gören, düzelmem için dürtükleyen, düzeltmeme yardımcı olan..

Dilimdir hapishanem; sert seven, sevgiden öldürme potansiyeli olduğunu bilen ve bunu gösteren..

Dilimdir hapishanem; herşeye ve herkese boş verdiğimde, siktir çektiğimde, beni yatıştıran..

Dilimdir hapishanem; karanlığında kaybolduğum ve bu kaybolmuşlukta kendimi bulduğum..

Dilimdir hapishanem; geçmişi, şimdiyi, geleceği oluşturan ve sadece bu kudretine bile hayran, tapındığım olan..

Dilimdir hapishanem; limanım olan, çok üşüdüğümde yıldızları üstüme örtüp yanağıma sıcacık buse konduran..

Dilimdir hapishanem; beni mahpus ve özgür kılan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder